Public Relations w kampanii promocyjnej filmu fabularnego "Pod Mocnym Aniołem" Praca magisterska
wróć do poprzedniej stronyInformacje o pracy
Język pracy: | polski [PL] |
Tytuł: |
![]() Public Relations w kampanii promocyjnej filmu fabularnego "Pod Mocnym Aniołem"
![]()
Public Relations in the Promotion Campaign of the Feature Film
"The Strong Angel Inn"
|
Autor: |
Magisterium na kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna na programie S2-DK
Data egzaminu dyplomowego:
26 czerwca 2014
|
Promotor pracy: | |
Seminarium: | Seminarium magisterskie - część 2 |
Jednostka organizacyjna: | Wydział Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych |
Data zatwierdzenia tematu: | 14 marca 2014 |
Data złożenia: | 18 czerwca 2014 |
Streszczenie: |
![]()
Praca zawiera opis kampanii Public Relations, która się odbywała w czwartym kwartale 2013 roku oraz w pierwszym kwartale 2014 roku. Działania kampanii skierowane były na dystrybucję filmu Wojciecha Smarzowskiego "Pod Mocnym Aniołem". Praca skupia się na opisie działań Public Relations począwszy od etapu planowania kampanii aż do analizy wyników przeprowadzonej kampanii i oceny skuteczności wykorzystanych narzędzi. Opis praktycznych działań jest poprzedzony analizą teorii, która sięga do historii i definicji Public Relations. W pracy znajduje się również analiza rynku filmowego w Polsce.
![]()
(brak)
|
Słowa kluczowe: |
![]()
Public Relations, film, Wojciech Smarzowski, Pod Mocnym Aniołem, promocja, wizerunek.
![]()
(brak)
|
Osoba pisząca recenzje: | |
Uwagi: | Kod Socrates: 15100 |